JELSZÓ-EMLÉKEZTETŐ
FIGYELEM! SZEXUÁLIS TARTALOM! BELÉPÉS CSAK 18 ÉVEN FELÜLIEKNEK!

Termékajánló

MÉG TÖBB FELCSATOLHATÓ

AJÁNDÉK SÍKOSÍTÓ

BATHMATE HYDROMAX

ÜZLETÜNK 3D-BEN

A TÜRELEM CENTIT TEREM

TIPPEK A SIKERES MÉRETNÖVELÉSHEZ


Figyelmeztetés


Az oldalon leírtak nem tekinthetők orvosi tanácsnak, az információkat kizárólag tájékoztatásnak szántuk. Nem vagyunk felelőssé tehetők semmilyen esetleges sérülésért, vagy egészségi problémáért, ami közvetetten vagy közvetlenül az oldal tartalmához kapcsolható. Ha orvosi megoldást keresel péniszed növelésére, keress fel egy szakorvost, urológust, vagy specialistát, bár a szakemberek nyíltan bevallják: egy működő szervhez hozzányúlni számos komplikációt és szövődményt okozhat. Nem beszélve a hasonló beavatkozások százezrekre rúgó anyagi vonzatáról. A sebészi beavatkozást ezért csak a legvégső, legextrémebb esetekben javasoljuk. Az oldalon leírt/bemutatott edzéstechnikák és a pénisznövelést segítő eszközök/készítmények kipróbálásával bárki nyugodtan megpróbálkozhat. Mielőtt ezen az oldalon továbbmenne, minden felhasználó beleegyezik, hogy saját felelősségére használja az oldalakon bemutatott eszközöket és az ajánlott technikákat.



Bevezető

Sok információt szerkesztettünk ebbe az oldalba. Olvasd végig gondosan, hogy megértsd az összes technikát, mielőtt kipróbálnád azokat. A legfontosabb, hogy biztonságosan alkalmazd a méretnövelő eszközöket, a használatukat ne vidd túlzásba, a dolog ugyanis nem működik egyik napról a másikra. Türelem! Amennyiben a javasolt ideig és módon alkalmazod az itt található tippeket, pozitív változásokat tapasztalhatsz a péniszed méretében. Ez olyan, mint a testépítés: ha lemész edzeni a terembe, nem várhatod el, hogy pár hét edzést követően úgy nézz ki, mint Schwarzenegger. Adj magadnak néhány hónapot, hogy valódi eredményt láthass.

 


Az eredmények követéséhez mérd meg a péniszedet!


PETYHÜDT: Vegyél egy vonalzót és tedd a péniszed fölé. Told a vonalzót a hasad felé, amíg tudod. Nyomd a lankadt péniszedet a vonalzóra és olvasd le a csúcsánál a számot.

EREKTÁLT: Állva végezd. Finoman állítsd a péniszedet párhuzamosan a talajjal. Nyomd a vonalzót a szeméremcsontodnak (közvetlenül a pénisz töve felett van) és olvasd le a péniszed csúcsánál a számot. Könnyebb lehet állva, zárt térdekkel, a pénisz feje mögött kétoldalt fogva. Mozgasd a medencédet és változtasd a péniszed szögét, hogy lásd, a variálástól hogyan változik a mérés eredménye. Miután kitaláltad, hogyan kaphatod mindig a helyes eredményt, könnyűnek fogod találni a mérést.

KERÜLET: Egy zsineggel vagy ruhamérő szalaggal mérd körbe a péniszed a szárának közepénél.

VÁGD LE A FANSZŐRÖD: Nem csak nagyobbnak tűnik tőle a péniszed, de a tökéletesebb vákuum-hatás gyorsabb eléréséhez is jól jön, ha a vákuum-pumpádat, vagy a BATHMATE-edet használod.

TÁPLÁLKOZZ EGÉSZSÉGESEN ÉS SZEDJ VITAMINOKAT: Annak érdekében, hogy minden növekedést hátráltató tényezőt kiiktassunk, elegendő táplálékot kell bevinned. A megfelelő mennyiségű ásványi só, aminosav és vitamin-bevitel valóban pozitívan hat a növekedési folyamatra.

 

 


Egy fontos tényező: a pozitív hozzáállás

A gondolkodásod is nagyban befolyásolhatja a péniszed növekedését. Ha nem hiszed el, hogy a növekedés használ, a tudatalattid megnehezíti a péniszed fizikai növekedését. A pozitív hozzáállás tehát alapvetően fontos.

 

Ha az oldalon bemutatott segédeszközök használatával történő gyakorlást a napi használat során bármikor kényelmetlennek vagy fájdalmasnak érzed, iktass közbe szüneteket. Érthetően szenvedés nélkül akarod a péniszed növelni.

 

A húzás, nyújtás, feszítés segítségével úgy hatsz a péniszedre, hogy a sejtek osztódjanak benne. Csak olyan szinten szabad a sejteket osztódásra bírni, hogy azok szerkezeti egyensúlya BIZTONSÁGOS szinten maradjon, a normál gyógyulási folyamat végrehajtódhasson. Újra hangsúlyozzuk: A NYÚJTÁST NE VIDD TÚLZÁSBA, érzés szerint néha iktass be egy-egy pihenőnapot.

 

Ha lelkiismeretesen és kitartóan használod a pumpádat, vagy a BATHMATE-edet, hamarosan látni fogod az eredményeket és a napi használatukhoz is gyorsan hozzá fogsz szokni. Az első néhány hét után -Te és a partnered legnagyobb örömére- a péniszed erőteljesebbnek látszani. A boldog büszkeség elég bátorító lesz, hogy folytasd a napi gyakorlatot.

 

Neked is sikerülhet!

 

Biztonságos gyakorlatozás

Legyél tisztában vele, hogy elkezdheted-e a péniszed növelését vagy sem. Beszélned kellene egy urológussal, ha valamilyen betegség miatt módosult a vérellátásod, oxigénellátásod vagy a szöveteidnek regenerálódó képessége, amik előfordulhatnak előrehaladott cukorbetegségnél, légzési problémáknál és májzsugorodásnál. A méretnövelő eszközök használata során ritka esetekben felléphet néhány tünet, amire figyelned kell:

 

Hólyagok esetenként a péniszt hosszú időn keresztül ért túl erős nyomás miatt alakulhatnak ki. A nyomásra szükség van, de soha ne vidd túlzásba!  Vörös csíkok a túl sok nyújtástól keletkezhetnek. Ennek elkerülése érdekében semmiképp ne gyakorlatozz, amíg a hólyagok/csíkok el nem tűnnek, ill. használj valamilyen bőrtápláló, vagy hidratáló krémet. A "pelyhes bőr" a szövetek fokozott igénybevételének eredménye. Ez gyakorlatilag a már elhalt szövet, ami a péniszedet borítja. Sajnos ez előfordulhat, ha túl sokat feszül a bőr. Aggodalomra semmi ok, kevés hidratáló krémmel, ill. 1-2 napos pihentetéssel a panaszok maguktól is gyorsan megszűnnek.

 

Forró törülközős bemelegítés

Reggeli pénisz-tornádat ezzel kéne kezdened. A forró törölköző valójában csak egy kellék. A forró pára javítja a péniszed vérellátását, fokozza a vér áramlását és elasztikusabbá teszi a bőrt.

 

Itass át egy törölközőt forró vízzel, aztán csavard ki, majd helyezd a péniszedre (akár petyhüdt, akár erektált állapotban). Tartsd rajta néhány percig, aztán a törölköző hűlése után ismételd meg a műveletet. Szárítsd meg a péniszed. Amennyiben este végzed a javasolt kiegészítő gyakorlatokat, az ellazításhoz nagyszerű ötlet elterülni egy kád kellemesen forró vízben. A BATHMATE pénisztrénerrel történő edzést is első sorban egy kád meleg vízben ülve, a napi stresszt kiengedve, teljesen ellazultan lehet a legideálisabban elvégezni.

 

Kézzel végezhető lazító technikák:

Ha valóban meg akarod növelni a péniszed, itt van ez a hatékony gyakorlat, amire a férfiak sokan esküsznek. Végrehajtható ülve vagy állva egyaránt.

 

1. A petyhüdt péniszt egy kézzel a feje körül fogd meg szilárdan. Légy óvatos és a szorítással ne zárd el nagyon a vérellátást.

 

2. Húzd magadtól elfelé a péniszed. Nyújtsd ki amennyire fájdalom, vagy kellemetlenségérzet nélkül tudod. Tartsd így kb. 4-5 percig. Minden perc után egy kicsit jobban húzd ki.

 

3. Tarts egy perc pihenőt. Pörgesd meg körbe a péniszed kb. 15-20-szor, ez helyreállítja a vérkeringést.

 

4. Ismételd meg a második lépést négyszer, mindig más irányba húzva. Fel, le, balra, jobbra. Minden 4-5 perc húzás után, ismételd meg a harmadik lépést.

 

5. Miután kész vagy az 5 nyújtással (mindegyik 4-5 perc), húzd ki a péniszed előrefelé, mint legelőször. Adj neki jó egy percnyi nyújtást és 10 kis rántást előrefelé, nem túl erősen.

 

A pénisz kézzel való nyújtása hasonló eredményeket hoz, mint a pénisz súllyal történő terhelésének hagyományos módszere. A kezed használatának legjobb módja, ha a nyomás java része nem a pénisz tetején végigfutó ideget éri. Nincs azzal semmi baj, ha saját péniszfogást alakítasz ki, amíg tudod hol szabad, vagy nem szabad nyomni. Újra: NE SZORÍTSD NAGYON, mert különben elszorítod a vérkeringést.

 

 

A leírt gyakorlatokat egymással váltogatva, napi 30-40 percen át célszerű végezni, hetente 5-6 alkalommal. A gyakorlatot kellemesebbé és hatásosabbá teheted a különböző vérbőségfokozó krémekkel.

 

Ezt a gyakorlatsort első sorban a méretnövelő eszközök használata mellett, mint nagyon hatásos nyújtó-lazító kiegészítőt ajánljuk. A leírt edzés és a készülék napi szintű használatának kombinációja a megcélzott eredmény elérését közelebb hozza és jól észrevehető méretbeli gyarapodást biztosíthat.

 

 

 

Egy kiegészítő technika: a JELQ


Az ún. "fejő"- (azaz a más néven jól ismert és jól bevált) JELQ-technika is segíti a szövetek és a barlangos testek nyújtását. Ennél a technikánál a mutató és hüvelykujjunkból O.K.-jelet formálunk, majd az így formázott gyűrűvel a péniszt finoman körbefogva a lágyék irányából a makk felé haladva folyamatos húzóerővel nyújtjuk a péniszt. Szorítsd közepesen erősen, mozgasd a kezed a makk felé, többször megismételve. A gyakorlatok közben ajánlott valamilyen vérbőségfokozó krémet használni!

 

ÍME A TECHNIKA A GYAKORLATBAN:

Lassú, közepesen erős mozdulatokkal csináld!

 


Ez a gyakorlat nemcsak erősíti a szárat, hanem segít a vér barlangos testekben történő egyenletesebb eloszlásában is. Ahogy fejsz, koncentrálj a péniszedre minden húzásnál. Képzeld el, hogy a péniszed növekedik, egyenesedik minden fejéssel, mindig vegyél nagy levegőt orron keresztül és engedd ki a szádon. Képzelj el egy energiagömböt, ami minden belégzéssel növekszik a hasadban és a mellkasodban. Ha már nem tudsz többet belélegezni, engedd ki és képzeld, hogy a gömb leereszt és távozik a péniszeden át, miközben erősen fejed azt. Észre fogod venni, hogy ha ezt is alkalmazod, az eredmények hamarabb érkezhetnek.

 

 

A nap végén - levezető gyakorlat

Az intim segédeszközöket a használat után mindig alaposan mosd le meleg, szappanos vízzel, hogy azt a következő használat alkalmával tisztán és bevetésre készen találd. (Minden szexuális segédeszköz használata során kiemelten fontos a folyamatos és alapos intim-higiénia!)

Miután befejezted a napi nyújtást, alkalmaznod kéne a következő méretövelő és keringésjavító gyakorlatot. Ez a technika fokozza a véráramlást a péniszedben egyben felkészíti a sejteket az éjszakai regenerálódásra.


Fogd meg a péniszed és finoman csapkodj vele minden irányba összesen kb. 30-szor, de közen a másik kezeddel védd meg a herezacskódat.

 

 

Masszázs - keringés - növekedés

 

A levezető torna után finoman masszírozd a péniszed néhány percig. Használhatod az oldalon található gyógynövényes méretnövelő krémeket is, amik a keringést serkentő anyagokat tartalmaznak. Masszázs után újra használhatod a forró törölközős módszert, vagy belelógathatod a péniszed egy kis meleg vízbe pár percre. A hő biztosítja a fokozott véráramlást, így elősegíti a barlangos szövetek és az érfalak tágulatát.

 

Ez lenne hát a méretövelő eszközök használata mellett kiegészítésként ajánlott torna. Ezekkel a gyakorlatokkal is gyorsabban kerülünk közel a hosszabb, vastagabb, erősebb péniszhez... a keményebb, intenzívebb erekcióhoz... a jobb orgazmusokhoz... és az élethosszan tartó szexuális erőhöz! Rendszeresítsd ezeket az intim tornagyakorlatokat minden nap és belátható időn belül Te is elégedettebb leszel magaddal.

 

 

Változtass, hogy változhass!


A pénisz méretét/funkcionalitását érintő és azt negatív irányban befolyásoló három legfőbb ok:


- a dohányzás

- a rendszeres és túlzott alkoholfogyasztás

- a túlhajszolt, stresszes életvitel

- az elégtelen, vitaminszegény táplálkozás és a túlsúly.

Az alábbi tippek hozzásegíthetnek, hogy keményebb és hosszabban tartó erekcióid legyenek:

Tarts alacsony zsírtartalmú, magasabb rostanyag-tartalmú diétát. A magas koleszterin-szint beszűkítheti a péniszed hajszálereit, ami idővel impotenciát okozhat. Továbbá iktass be egy kis cinket a diétába. Cink tartalmú ételek: pl. a sovány marhahús, pulyka, gabonafélék, bárányhús, rákhús, osztriga, de a cink elérhető tabletta, ill. kapszula formátumban is.

Ha úgy érzed, nem vagy formában, akkor is használd a technikákat. Gondolj arra, hogy a kúrád során kihagyott napok számával egyenes arányban romolhat a szexuális képességed, ami növeli az erekciós problémák valószínűségét. Hagyd abba a dohányzást! A kézenfekvő károsodásokon túl bizonyított, hogy a dohányzás főszerepet játszik az erekciós problémák és az impotencia témakörében. Válts egészségesebb életmódra! Relaxálj, kerüld a stresszt és pihenj többet! Végül a legjobb tanács, amit adhatunk, a következő: Ha jobb minőségű erekciókat akarsz, legyen több erekciód! Az izomszövet a péniszben oxigént igényel a fennmaradásához. Hogyan kapja meg az ehhez szükséges oxigént? A vörösvérsejtektől, amik a vérben áramlanak. Tehát minél több vér kering a hímvesszőben, annál kisebb az esélye az erekciós problémáknak. Mivel sokkal több vér áramlik a péniszbe, mikor erekciód van, az izomszövet biztos oxigénellátásának legjobb módja, ha minél sűrűbben van erekciód. Íme, egy újabb jogos ürügy a maszturbálásra...

 

 

 

FIGYELEM!

Még egyszer hangsúlyozzuk azonban a méretnöveléssel nem szabad sietni! A legjobb hozzáállás, ha a kívánt, maradandó növekményt csak 6-12 hónap alatt szeretnénk elérni, így kíméletesen bánunk a legnemesebb testrészünkkel, elkerüljük a kezdeti sikerektől való megrészegülésből esetlegesen adódó túlkapásokat és biztosak lehetünk benne, hogy semmilyen kárt nem okozunk a szövetekben.


A kulcs az óvatosság, kíméletesség,
a kitartó gyakorlás és a türelem.


Egy szoros határidő irreális elvárásokkal

kapcsolt kitűzése mindenképpen kerülendő!

 


FIGYELMEZTETÉS!


Az oldalon a pénisznövelésről olvasható információk csupán tájékoztató jellegűek. Az oldalon megosztott méretnövelési tippek és technikák semmilyen esetben sem helyettesítik egy orvos, vagy szakértő tanácsát. A www.meretnoveles.hu nem vállalja a felelősséget semmilyen kárért, amelyet egy otthon, saját kezűleg, hibásan végzett kezelés okozhat. Szakorvosi tanácsadásért Önnek kell felkeresnie kezelőorvosát. Bármilyen, ezen oldalakról származó információ orvosi segítség nélküli használata öngyógyításnak minősül! Az oldalon bemutatott méretnövelő eszközök hatása orvosilag nincs alátámasztva!

 

www.meretnoveles.hu © 2003-2016 Minden jog fenntartva.
Az oldalak tartalmának másolása szigorúan TILOS!

Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.